Sim Only voor zakelijke gebruikers

Als zakelijk telefoongebruiker moet je een goed abonnement hebben. Overal bereikbaar zijn is tegenwoordig een van de belangrijkste onderdelen van het zakelijk leven. Niet alleen via telefoongesprekken maar ook via e-mail worden deals gesloten. Zakelijke gebruikers kunnen het beste een sim only abonnement aansluiten op het eigen gebruik en op de wensen die er zijn.

Sim only voor je zakenleven

Hoe doe jij zaken met jouw huidige klanten? Is het vooral via internet of bel je ook regelmatig om belangrijke zaken te bespreken? Zakelijke telefoongebruikers die vooral e-mailen hebben baat bij een sim only abonnement waar een flinke internetbundel aan vastzit. Maar zakelijke gebruikers die juist liever bellen en alle zaken via een telefoon gesprek afhandelen moeten een hoge belbundel hebben.

Een zakelijke sim only is precies aangesloten op de hoeveelheid belminuten en internetdata die jij gebruikt. Jij hebt zelf in de hand hoeveel bundels jij afneemt en kunt er zo voor zorgen dat de kosten zeer laag blijven.

Als jij iedere maand 10 uur belt en elke dag flink wat internetdata verbruikt dan stel jij dit volledig samen in jouw eigen sim only abonnement. Je geeft aan dat je maandelijks minimaal 600 belminuten en 1000 megabyte internetdata nodig hebt en de sim only zal iedere maand op deze aantallen berekend worden. Kom je dichtbij het maximale volume dan krijg je een waarschuwing dat het abonnement bijna ten einde komt.

Sim only voor ondernemers

Ondernemers die met klanten moeten communiceren kunnen niet zonder een goede smartphone. Omdat het duur is om een smartphone in combinatie met een normaal abonnement te nemen loont het om er een met sim only te nemen. Stel zelf in wat jij elke maand wilt gebruiken en betaal nooit meer teveel voor zakelijk bellen, sms’en en internet dankzij een goed sim only abonnement.

Reacties (0)

Laat een reactie achter